Jorien Weerdenburg

Gedreven programmamanager, in staat om mensen in beweging te krijgen voor haar programma’s. Brede achtergrond en interesses, maar met een duidelijke voorkeur voor verandertrajecten waarbij de mensen centraal komen te staan.

Spotlight

Behoefte van de klant

Organisaties en de behoeften van hun klanten veranderen veel sneller dan vroeger. Om te kunnen voldoen aan de behoeften van je klanten en deze zelfs te overtreffen moet je flexibel zijn, aandachtig luisteren naar hun huidige en potentiële toekomstige behoeften en hiernaar handelen (snel!).

Vanuit het oogpunt van het individu zijn er ook andere behoeften tegenwoordig. Waar we voorheen vooral zekerheid en sociaal contact nodig hadden, hebben we nu behoefte aan waardering en zelfontplooiing. We willen in de lead zijn van onze eigen ontwikkeling.

Ik geloof dat als je mensen in hun kracht zet, dit zal leiden tot blijere personen en betere resultaten. Immers, een organisatie en de resultaten daarvan is de som van de individuen en hun inspanningen.

Koken

Ik kook en reis graag en vaak, en ben de trotse eigenaar van een monument

Ambitie

Het is mijn ambitie om organisaties elke dag een beetje beter te maken

De mensen

Alleen als de mensen een verandering echt dragen wordt het een duurzaam succes

Publicaties van Jorien Weerdenburg




Organisatie Transformatie
Prachtige praktijkvoorbeelden van de negen inzichten
Jorien Weerdenburg
IG&H
De taal van de liefde ≈ de taal van een organisatie?
Jorien Weerdenburg